Site
   Főoldal
   Használati útmutató és Szabályzat
   GY. I. K.
   Üzenőfal
   Kérések, kérdések
   Játékostárs keresés
   Szerepjáték
   Fanart
  
Fanfiction
  

Kapcsolat

  Bejelentkezés

Felhasználói név:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

Regisztráció             Jelszó emlékeztető

  Közlemények
   Árvácskák

További közlemények...

  Chatbox

  Linkek

animeszerepjáték.hu (az oldal buttonja)

AnimGO (anime és manga ismertetők, feliratok)

baktimi.webs.com

Stuff

Bleach Online Szerepjáték

Yaoi Hungary

További linkek...


Szerepjáték
(Hentai)

Meera2012. 02. 08. 13:53:08#19054
Karakter: Zara
Megjegyzés: ~timcsnek


Amanda abbahagyja az éneklést, a tömeg üdvrivalgásban tör ki, én pedig abbahagyom a táncomat, melyre legnagyobb meglepetésemre felkértek. Bizonyosan valami magas pozíciójú, és rengeteg pénzzel rendelkező kérhetett, mert a porondmesterünk eléggé vaskalapos. Általában kötéltánccal, de leginkább késdobálással szoktam fellépni, különös, hogy ma pont erre kértek meg.

Meghajlunk, a teremben zúg a tapsvihar, virágok hullnak elénk. Visszavonulunk mindannyian a színpadról, utolsónak az idomár hagyja el a porondot, a bohócok kíséretében, akik még pár perc erejéig szórakoztatják a közönséget, és újabb előadásra invitálnak.

Az öltözőben ráérősen öltözködünk, a színház –melyet kibéreltünk az előadásokhoz- egész hétvégére a miénk, míg el nem indulunk Japánba. Amanda kacéran nevetgél Inummal, az afrikai származású idomárunkkal, aki csupán a megszokott stílusában bólogat, mert lehet, hogy felét sem érti annak, amint Amanda csiripel neki.

- Szép volt Zara! – veregeti meg vállam Thomas, az angol bohócunk, aki a fejére kent tonnányi sminket törölgeti le egy lemosóval átitatott kendővel. – Várod már Japánt, ugye?

- Gyönyörű hely, ráadásul így lehetőségem nyílik arra is, hogy a barátnőmmel találkozhassak – felelem, miközben fejdíszemet és a fülbevalóimat beleteszem egy kisebb dobozkába, amibe a kellékeimet szoktam pakolni. Fáradtan csukom be a tetejét, a késes dobozomat kézre fogva elindulnák el szobám felé, de váratlanul bukkan elő az igazgató a semmiből, az egyik függöny mögül.

- Mindenki figyeljen rám! Még ma éjjel pakoljon össze mindenki, holnap reggel azonnal indulunk!

Elégedetlen és morcos kiáltások, fanyalgások, Amanda idegesen toppant egyet a földre, amit Inum áhítattal néz. Nem szívesen vallom be, de kicsit félek a fekete embertől. Lehet, hogy pár mozdulat egészen mást jelent nálunk, mint mifelénk, és ez ijesztő fordulatokat vehet.

- Miért? – kérdezem csípőre tett kézzel, mire többen bólogatni és helyeselni kezdenek. Én vagyok általában a szószóló, Amanda után természetesen, de az jelenleg azzal van elfoglalva, hogy kipirult arcát lehűtse.

- Mert a repülőjegyeink eredetileg holnapután lennének aktuálisak, de tudomásomra jutott, hogy sztrájkolni fognak, mi pedig nem késhetünk el, mert akkor elúszik a terembérlésünk.

- Szeretek sátorban próbálni – emelem fel a szemöldököm, mire ő összevonja a sajátjait. Én ott kezdtem, mikor szegényebb társulatoknál kaptam lehetőséget fellépésre. Annak van egy sajátos hatása, egy érzése, ami semmihez sem fogható.

- Ez már nem a középkor! – dörren a hangja egy utolsót, és elcsörtet a függöny mögött, látom, ahogy Amanda folyamatosan bólogat, neki élete a kényelem és a komfort.

Fáradtan sóhajtok fel, s Thomasszal az oldalamon a szobám felé vesszük a lépést. Ő segít nekem csomagolni, én pedig tisztességesen összehajtogatom a ruháit, melyre mint férfi: tökéletesen alkalmatlan. Amint készen leszünk, és a ládáján ülve szusszan egyet, óvatosan megkérdezem:

- Thomas, használhatnám a telefonodat? – ennyit a finom kérdésről. Halványan elmosolyodik, és előzékenyen int, hogy jöjjek közelebb. Felvonom a szemöldököm, de odalépek hozzá, mire a kezembe nyomja szobájának kulcsát.

- Aztán csak vigyázz, az a szoba olyan mélységeket rejt – emeli fel sokatmondóan szemöldökét kajánul, mire elmosolyodva kapom ki markából a kulcsot.

- Tudok magamra vigyázni – intek vissza az ajtóból, és máris suhanok a folyosón, hogy megtaláljam Thomas szobáját. Amennyi tréfakellék van odabent, megfogalmazódik bennem a kérdés, miszerint biztos telefonálni szeretnék-e. Vigyázva lépkedek, kikerülve ívesen a szőnyeget, ami gyanús púpokat rejt maga alatt itt-ott.

Végre elérek a készülékhez, és elővéve egy cetlit, tárcsázom a rajta levő számot. Hosszú, hosszú ideig kicsöng, és mikor már elemelem fülemtől, hogy akkor inkább hagyjuk, majd később, valaki sietve felkapja, és belezihál:

- Halló? Igen, tessék?

- Aya? Zara vagyok.

- Zara! – itt óriási sikítás, így inkább mosolyogva szorítom magam elé a kagylót, hogy lecsillapodjon hangja. – Ó, elhagytam a számodat, és fel akartalak hívni…!

- Minden rendben veletek?

- Jaj, ne is kérdezd… - mély sóhaj szakad fel belőle, aminek súlyát idáig érzek. Elgondolkozva teszem csípőre az egyik kezem.

- Mesélj Aya, vagy ha most nincs rá időd, holnap tudunk találkozni.

- Tényleg? Istenem, az csodás lenne! – hangja csupa őszinte megkönnyebbülés, amit nem tudok mire vélni. Nem tudom elképzelni, mi lehet a baj, Aya mindig önfeledt és nevetős, nem ennyire… kényszeredett.

- Megkérhetnélek valamire, Zara? – óvatosan kérdezi, lassan. Felsóhajtok. Bizonyára nem telefontéma.

- Persze, amiben tudok, segítek.

***

A reptéren már éppen a csomagokat vesszük át a szokásos kontroll ellenőrzések során, volt némi fennakadás a kellékeinket illetően, de az igazgató villámgyorsan és precízen lerendezte a helyzetet. A bőröndöm magam után húzva forgolódok a népes tömeg kellős közepén, hogy meglássam az elvileg értem küldöttet. Hamarosan meg is látom a leírásnak tökéletesen megfelelő szőke, göndör fürtökkel rendelkező francia férfit, és kölcsönösen odasietünk a másikhoz.

- A nevem Pierre, gyanítom, te vagy Zara – meleg kézfogást követően bólintok egyet üdvözlésképpen, majd megkérdezem a lényeget, mikor már a bőröndömet húzza maga után, a kijárat felé haladva.

- Mennyi időnk van, hogy odaérjünk? – lépek utána gyorsan, kicsit szúrósan konstatálom a tényt, miszerint minden holmim egy viszonylag idegen férfi kezében landolt, pillanatok alatt. Udvarias és gáláns felajánlás, de megkérdezhette volna, hogy viheti e.

- Az előadás már megy. A mi részünk körülbelül negyedóra múlva kezdődik – feleli elkínzott mosollyal, én pedig szó nélkül ugrom be abba a fehér kocsiba, amelynek a csomagtartójába betette a bőröndömet. Úgy levágta a csomagtartó ajtaját, hogy megrezzent az egész autó.

Már megy az… előadás?

- Bocsánat, csak… - feleli idegesen, és ráadja a gyújtást, majd kikanyarodunk a zsúfolt sztrádára, ami reptérről vezet be közvetlenül a városba. – Nem tudom, a ti porondmesteretek mennyire… khm… elnéző a későkkel szemben, főleg előadáskor.

- A porondmester nálunk egy az igazgatóval – kiáltom már szinte a végét, mikor kishíján nekimentünk egy busznak. A pláne, hogy fél kézzel hátranyúl a hátsó ülésre, és az ölembe nyom egy kupac ruhát.

- Nálunk is – szívja a fogát.

 Gyorsan átöltözöm, már amennyire egy anyósülésen, teljes panorámában lehet, majd egy hatalmas kanyar után Pierre kivágódik a kocsiból, és megkerülve a járművet szinte feltépi az én ajtómat is. Ideges, feszült, nem tudom miért hozta fel a porondmesterünket, de az az utolsó dolog, ami miatt aggódnom kellene. A csomagtartóba való benyúlásra mindösszesen fél percet engedélyez, míg megtalálom a fontosabb holmijaimat, és már rohanunk is befelé lélekszakadva.

Legalábbis ő, én pedig egyre jobban akadozó légzéssel követem, szlalomozva. Az biztos, hogy előadásra még így, sosem érkeztem, és nagyon remélem, hogy soha többet nem is fogok, mert ez valami…

- Mondd, mi lesz a dolgom? – kérdezem már egyre jobban átvéve a frusztrációt, ráadásul már régen a nézőközönség mögötti függönyöknél loholunk. Közben folyamatosan aggatom magamra az ékszereimet, a késes dobozom egy gyors mozdulattal kötöm meg oldalt. Megragadja a kezem, és egy elegáns mozdulattal bependerít maga elé, hogy biztos ne maradjak le.

- Oldalt lesz egy trambulin, felugrasz és megkapaszkodsz az egyik trapézon lógó artista kezében, pár szokásos mozdulat, a végén pedig… alkoss valamit! – zihálja, s ahogy hátrapillantok, látom, hogy ledobálja magáról a ruháit, ami alatt a fellépő ruhája feszül.

- Ne aggódj, a párod tudja, hogy te ugrasz be, viszlát! – dobja még oda zihálva, majd az egyik függönyt félrerántva felmászik egy hihetetlenül magas létrára, s lassan eltűnik a szemem elől.

- Micsoda? Várj! – markolom meg pánikolva a létra alját, utána kiabálva, de szerintem már régen a színpadon lehet, a közönségben pedig felcsendül a taps, jelezve igazam.

Azt sem tudom, merre kell, hogy menjek! Óvatosan húzok arrább még egy függönyt, és kikukucskálva megpróbálom felderíteni a helyzetem, érzem, ahogy egyre jobban dobog a szívem, egyszerűen tudom, hogy nemsokára az én számom jön… Vagyis Aya száma, de ez az apróság most mellékes…

Alkossak valamit?

Kisvártatva felfedezem a trambulint, egy emelettel lejjebb, így rohanva próbálok meg lecsúszni egy kisebb fajta létrán, a talpam puhán érkezik a talajra, és máris a színpad oldalánál találom magam. Látok egy szőke hajkoronát a légben, ahogy látom, Pierre az egyik kötéltáncos zsonglőr lehet… Úgy futok el az oldalt álldogáló bohócok és statiszták mellett, hogy hirtelen fel sem fogják mi történik, én pedig…

Késlekedés nélkül a trambulinra ugrom, előtte megfigyelve, merre is lebeg az akrobata, és felrepülök hozzá, mire megragadja a csuklómat, és maga fölé penderít. Rám mosolyog, de látom rajta is az idegesség halvány jeleit, megkönnyebbülve tart meg maga felett lábaival, miközben egyik kezével kapaszkodik.

A lengő trapézos mutatvány gyorsan lezajlik, tulajdonképpen olyan volt, mint egy tánc, ugyanis végig vezetett engem, én pedig alkalmazkodva hozzá próbáltam a legjobbat kihozni az előadásból. A végén, egy jól irányzott mozdulattal feldobott a kötélre, Pierre mellé, ahová egy könnyed dupla szaltóval érkeztem meg, lábujjhegyen megállva, de rögtön folytatom is tovább.

Lágyan és óvatosan mozgok a kötélen, a ruhámon levő megannyi rózsaszín kendő csak úgy hullámzik a levegőben, ahogy tánctudományomat elővéve látványosan csillogtatom meg ékszereimet a reflektorfényben. A zene kitölti az egész elmémet, lehunyt szemekkel dőlök hátra, majd még időben a lábhajlatommal megragadom a kötelet, s újra fellendítve magam folytatom a táncot, az oldalamon levő késes dobozt egy könnyed és leplezett mozdulattal nyitom ki, s a zsonglőrre pillantok.

Pierre számtalan labdát és almát hordoz teste körül, hívogató mozdulatokkal és egyre jobban húzogatott szemöldökökkel adja tudtomra, hogy készen áll egy közös előadáshoz. Közelebb lendülünk egymáshoz, a megannyi színes labda és alma úgy forog a levegőben, mint rengeteg apró lámpás és buborék. A kötél némán viseli el előadásunkat, majd hirtelen hátrább ugrunk egymástól, Pierre pedig az oldalt található fém állványon biztosan megtámaszkodva látványosan feldobja a levegőbe az összes holmit, ami a kezében van.

Táncom közben figyelem az eső tárgyakat, a két rózsaszín kendőt kezemre csavarva, a közönségnek észrevehetetlenül kapom elő a késeket, és jól irányzott, de nőies mozdulatokkal dobom el őket. Az almák függőleges alakzatban szögelődnek fel az egyik –szerencsémre- fából készült oszlopra, Pierre pedig nevetséges módon, tettetett bosszúsággal elrugdossa a labdákat, mire nevetés csendül fel a tömegben. Hívogatóan intek, mire felveszi a szokásos alapállást, és felkiált:

- En garde! – tökéletes francia hangzással csendül el a felszólítás, és mosolyogva lépek hátrébb, majd hátradőlök a kötélen, kezeim biztosan ragadják meg a kötelet, s lendítem át fejem felett a lábaimat, könnyedén és sebesen, később pár jól irányzott mozdulattal felé dobok több kést is, mire a nézősereg felhördül, majd ujjongva tapsviharban tör ki.

Pierre a késekkel zsonglőrködve hajol meg, egyetlen egy darabot sem ejtve el, én is hasonlóképpen hajlok meg kapkodó lélegzetvételekkel mélyen, ékszereim felvillannak a közönségen, ahogy a fények ránk irányulnak.

Tényleg az utolsó pillanatban érkeztünk, remélem senkinek nem tűnt fel a csúszás…

***

A nézők hosszan, vastapssal búcsúztatnak el minket, de szerencsére nem kell újra és újra megjelennünk a színpadon, csupán egyszer, de akkor már a kiabálás és éljenzés újra kitör, mint valami elolthatatlan vulkán. Pierre zihálva, de boldogan szorítja meg a kezem, mikor meghajlunk, én pedig még mindig az események hatása alatt állva szorítok vissza ugyanolyan erővel.

Ahogy mi, előadók levonulunk, meghallom az eddig emlegetett porondmester hangját, amitől kirázott a hideg. Ennyire mély és határozott hangot régen hallottam már, ráadásul japánul beszél, ami még inkább mélyít így is bariton mélységű tenorján. Valahogy olyan érzésem támad tőle, mint akitől óvakodnom kellene, és mégis… nem akarom látni, kihez tartozik ez a markáns, parancsoló hang.

 

Fáradtan üldögélek egy széken Pierre és a lengő trapézos artista mellett – utólag a neve is kiderült, Koiji-, és ékszereimet próbálom meg belepakolni a bőröndömbe, amit a francia zsonglőr volt olyan kegyes, és behozott a parkolóból. Vidáman beszélgetnek mellettem, megpróbálják Ayát felhívni az egyik tégla méretű mobiltelefonról, kevés sikerrel, ugyanis nem veszi fel.

- Áh… A kórházban kötelező kikapcsolni a telefont, Pierre – csóválja meg a fejét rémes akcentussal Koiji, és elveszi jogos tulajdonát a heves francia kezéből. Az csak mereszti a szemeit egy ideig, majd felém fordul:

- Elképesztő volt… olyan egyszerűen: váó! Hé, máris mész? – kérdezi, mikor már a ruhámról csatolom le a díszeket.

- Már így is késésben vagyok, de ezek után már nincs kedvem annyira sietni – vetek rá egy szúrós pillantást, mosolyogva, mire felnevet és felállva, tettetett eleganciával hajol meg, bocsánatkérően. – A ruhát majd visszaküldetem Ayával, ha sikerül találkoznom vele.

- Nem szükséges – hallom meg a színpadról emlegetett hangot, amit nagy ívben el akartam kerülni. Angolul beszél, és a nyelv monoton, színtelen hangja tökéletesen illik a mondandójához.

Az egyik függöny mögül előkerül egy férfi, aki magas, robosztus alkat, izmosan szálkás alkat, de mindezek ellenére látszódik rajta, hogy nagyon hajlékony, s képes hirtelen, reflexszerű mozdulatokra. Hófehér bőre van, szinte sápadt, amit hollófekete, fenékig érő haja csak még jobban kihangsúlyoz. Mindezek után -ha ezt az összeállítást még lehet tetézni-, egy díszes maszk fedi arcát, nem beszélve csodálatos ruhájáról, és… sárga szemeiről?

Nem tudom, mit mondhatnék erre így hirtelen, fogalmam sincs mire célzott, ráadásul rögvest angollal kezdte, így kibújni sem tudok alóla, hogy csak indiaiul értek. Pierre és Koiji azonban felpattannak, és egy biccentés kíséretében üdvözlik a porondmestert én pedig –karomon a ruháimmal, melyeket felvenni készültem- meghajlással köszöntöm.

- Mi nem szükséges? – teszem fel a kérdést óvatosan, de mindvégig a sárga szemekbe nézve. Kiráz tőle a hideg, ráadásul ahogy a két férfi felugrott a látványára, nem lehet „átléphető” jelenség.

- Az összepakolás.

A szemöldököm fentebb szalad erre a színtelen kijelentésére, értetlenül állok a dolog előtt, de kezdem felfogni erélyes fellépésének okát.

- Sajnálom, hogy hívatlanul és engedély nélkül léptem fel a cirkuszában – kezdem bocsánatkérő hangon, ami igazán nem az én stílusom, de fel is jelenthet, mivel úgy tűnik, nem lett neki bejelentve ez az apró dolog.

- El van nézve. Most pedig, bemutatkozna?

Micsoda egy… bunkó.

- Zara vagyok, az Indiai Nagycirkusz előadója – felelem fogcsikorgatva. Örülök, hogy nem csinált nagy balhét, de a modorán lehetne mit javítani, s nehezen állom meg, hogy csípőből visszakérdezzem az ő nevét. Kíváncsi vagyok, mi olyan nagyon nagy a nevében, ami miatt istennek képzeli magát. Vagy legalábbis ilyen mindenhatónak.

- Mostantól a mi cirkuszunk tagja. Pierre, kísérd fel az egyik üres szobánkba, Koiji, kérem a mobiltelefonod – a két férfi rögtön teljesíti is a kimondott utasításokat, a francia fogja is a bőröndömet, az akrobata pedig szemrebbenés nélkül adja át telefonját, amit még a zsonglőrnek se akaródzott odaadnia.

- Már megbocsásson… - kezdem, érzem, ahogy a kezeim mozdulnak, és szorosan a csípőmre simulnak. – Elismerem, hogy szemtelenség volt, amit tettem, de szívességből vagyok itt és nem álláskeresésből!

- Ezennel teljes állásban foglalkoztatom.

- És Aya? – vetem be az egyik aduászt, lássuk, erre mit lép!

- Ki van rúgva, te pedig fel vagy véve - eltátom a szám.

- Ki engedte meg, hogy tegezzen? – kérdezem fölháborodva, fenyegetően lépek felé pár lépést, de Ő is hasonlóképpen tesz, így eléri, hogy a másfél fejnyi különbséget kellemetlenül és zavarba ejtően megérezhessem.

- Csak nem képzeli, hogy csak így átigazoltathat?

Nem érkezik válasz, egyszerűen sarkon fordul és elmegy a dolgára, így Pierre a felkaromra fog, és elkezd húzni egy ellentétes irányba, de kitépem a kezem az övéből, és egy határozott mozdulattal kikapok egy kést, és a távozó porondmester feje mellé vágom, az ajtófélfába.

Baljóslatúan fordul meg, érzem, ahogy a francia zsonglőr ujjai megkeményednek a karomon, ahogy újra rám fog.


© Copyright 2009-2024. All rights Reserved (Minden jog fenntartva).